turn
Dystans FUN CLASSIC MEGA
GIGA
Godz. Startu 11.35 11.00 11.00 10.00
Rodzaj startu wspólny sektory sektory wspólny
Długość 20km 32km 59km 87km
Przewyższenia 565m 950m 1390m 1850m
Stopień trudności
Trudność techniczna
Bufety na trasie 1 1 3 5
Bufet Meta tak tak tak tak
Limit wjazdu 23km-2h30m
(po limicie – zawodnik kierowany jest na  CLASSIC)
50km-4h
(wjazd po limicie – oznacza dyskwalifikację)
Zamknięcie trasy 17.00 17.00 17.00 17.00
Opis Start z utwardzonej kostką ulicy Bystrzyckiej. Pierwsze 600m trasy prowadzi ulicami Polanicy-Zdrój, następnie 300m szutrowego podjazdu na Góralkę i do Przeł. Piekielnej lekko prawie cały czas do góry.
FUN: za Przeł. Piekielną odbija w lewo w ścieżkę leśną, prowadzącą lekko w dół, po 700m pierwszy techniczny 300m zjazd. Pozostała część trasy to 90% leśne drogi szutrowe, wyjątek asfaltowy przejazd przez Szczytną, drugi techniczny 500m zjazd 3km przed metą, zjazd “zakosami” przez tereny Centrum Aktywnego Wypoczynku Góralka i wybrukowany dojazd do mety.
GIGA/MEGA/CLASSIC: za Przeł. Piekielną początkowo szlakiem turystycznym, później inaczej niż zwykle – skręcamy przed Zamkiem Leśna Skała w Szczytnej w lewo w kierunku Kalwarii. Ścieżkami dojeżdżamy do leśnego szlabanu i zjeżdżamy 1km utwardzoną drogą. Po tym dystansie skręcamy w lewo na nowy fragment trasy, którym dojeżdżamy do Szczytnej. Po asfalcie zaczyna się ponad 5km szutrowy podjazd pod Wolarz, następnie wzdłuż jego zbocza i Rudnika docieramy do kamienistego zjazdu czerwonym szlakiem turystycznym. Dojeżdżając do drogi utwardzonej skręcamy w prawo kontynuując zjazd aż do Nowych Bobrownik. Tutaj początkowo asfaltem, następnie drogą leśną zaczynamy kolejny, tym razem 2,5km podjazd na zbocza Wolarza. Po 500m dojeżdżamy do rozjazdu.
CLASSIC: na rozjeździe prosto, do mety praktycznie tylko w dół, częściowo technicznie, częściowo utwardzonymi drogami.
MEGA/GIGA: wjeżdża na dużą pętlę skręcając w lewo w Zajęczą Ścieżkę do góry. Następnie w większości utwardzonymi drogami pokonujemy Zbójnicką Górę, Biesiec oraz Kłobuk, za którym zjeżdżamy w dół do doliny Bystrzycy. Od Bystrzycy zaczynamy znowu do góry szutrem w kierunku Huty; następnie zboczami Kościelnika, Anielskiej Kopy, Łomnickiej Równi dojeżdżamy do Wieczności (nią ok 1,5km), później dwa krótkie single i 2km za nimi GIGA skręca w lewo i wjeżdża na drugą rundę, a MEGA skręca w kierunku mety.
MEGA DO METY: zjeżdża podobnie jak CLASSIC od ich wcześniejszego rozdzielenia, a więc praktycznie wszystko w dół.
GIGA II RUNDA: na rozjeździe skręca w lewo i pokonuje ponownie dużą pętlę przez Zbójnicką Górę, Biesiec, Kłobuk, Hutę, Angielską Kopę dojeżdżając ponownie na ten sam rozjazd lecz za drugim razem skręca w prawo w kierunku mety, podobnie jak wcześniej MEGA.