turn
Dystans FUN CLASSIC MEGA
Godz. Startu 11.25 11.00 11.00
Rodzaj startu sektory sektory sektory
Długość 19 km 30 km 51 km
Przewyższenia 510 m 770 m 1250 m
Stopień trudności
(ogólny)
Trudność techniczna
Bufety na trasie 0 1 2
Bufet Meta tak tak tak
Limit wjazdu 24km-2h20m
(po limicie – zawodnik kierowany jest na  CLASSIC)
Zamknięcie trasy 16.30 16.30 16.30
Opis Start maratonu pod górę po kostce brukowej (500m), po czym 600m w dół i ponad kilometr asfaltowego i szutrowego podjazdu. Następnie wszystkie trasy objeżdżają Diablaka, z czego FUN objeżdża szczyt łatwiejszymi technicznie drogami. Za Diablakiem kilometrowy zjazd do drogi asfaltowej, przejazd przez tory i podjazd ponad 1km asfaltem w kierunku Biegoszowa. Następne 3km drogami, ścieżkami leśnymi z tendencją do góry w kierunku Gozdnicy i Międzydroża. Przed Bufetem przejazd singieltrackiem Pod Grzybkami i Dwa Wąwozy. Po uzupełnieniu płynów czeka na zawodników podjazd pod Jastrzębną i zjazd do Kondratowa, po przekroczeniu asfaltu na 24km po wytraceniu prędkości rozjazd .
CLASSIC: na rozjeździe zawraca, skręcając w lewo. Początkowo niemalże 2km szutrowego zjazdu, później 2km podjazdu. Po minięciu miejsca biwakowego zjazd do mety ścieżkami leśnymi i ostatnie metry ulicami Wilkowa-Osiedle z finiszem na terenach szkoły.
MEGA: na rozjeździe prosto w kierunku nieczynnych kamieniołomów i dawnej radiostacji. Na zboczach Rosochy techniczny ponad 2km odcinek, następnie po 3km drugi bufet, i po kolejnych 2km techniczny zjazd do Leszczyny. Po minięciu Leszczyny ponad 8km technicznych ścieżek wijących się wzdłuż zboczy Prusickiej Góry i Średniej Góry. Ostatnie kilometry zawodów to ponad kilometrowy szutrowy podjazd, 2km ścieżkami leśnymi, końcówka ulicami Wilkowa-Osiedle i finisz na terenach szkoły.
FUN: skręca w lewo na 10km w kierunku Kondratowa zjeżdżając w dół do miejscowości. Od tego momentu jedzie do mety razem z zawodnikami CLASSIC.