turn
Dystans FUN CLASSIC MEGA
+ E-BIKE
Godz. Startu 11.25 11.00 11.00
Rodzaj startu sektory sektory sektory
Długość 20km 32km 56km
Przewyższenia 300m 550m 1200m
Stopień trudności
Trudność techniczna
Bufety na trasie 0 1 3
Bufet Meta tak tak tak
Limit wjazdu 10km – 55min
(po limicie – zawodnik kierowany jest na  CLASSIC)
Zamknięcie trasy 16.30 16.30 16.30
Opis Start z Placu Ratuszowego, pierwsze 8km asfaltowe ulicami Jeleniej Góry, ścieżką rowerową i ulicami Łomnicy. Kolejne 2km szerokim duktem leśnym do rozjazdu CLASSIC/MEGA.
FUN: na 9km trasy odbija w lewo, gdzie kontynuuje jazdę szerokimi utwardzonymi drogami. Na 26km podjazd w kierunku Zamkowej Góry, przed metą czeka jeszcze krótki techniczny zjazd. Po wjeździe na ścieżkę rowerową do mety niecałe 2km, z czego 1,5 to odcinek asfaltowy. Ostatnie 300m to odcinek z Jelenia Góra Trophy Maja Włoszczowska MTB Race.
CLASSIC: Na rozjeździe skręca w prawo drogami utwardzonymi w kierunku Mrowca i tutaj od 11km trasy zaczynają się techniczne odcinki z wjazdem i zjazdem w kierunku jego szczytu. Na 19km bufet. Kolejne 5km to szerokie utwardzone drogi. Na 24km podjazd w kierunku Zamkowej Góry, przed metą czekają jeszcze 4 krótkie techniczne zjazdy. Po wjeździe na ścieżkę rowerową do mety niecałe 2km , z czego 1,5 to odcinek asfaltowy. Ostatnie 300m to odcinek z Jelenia Góra Trophy Maja Włoszczowska MTB Race.
MEGA: na rozjeździe prosto. Po 5km szerokimi drogami dojeżdżamy do bufetu. Kolejne 3km to podjazd w kierunku Płoniny i Gruszkowskiej Góry. Następnie przecinamy drogę asfaltową Gruszków-Stróżnica, mijamy letnie obozowisko ZHP i od 22km rozpoczyna się podjazd na Łopatę. Następnie mijamy Przeł. Rudawską, Skalicę i rozpoczynamy zjazd do Gruszkowa. Stąd ponad 1km asfaltowy podjazd na Przeł. pod Średnicą, chwilę dalej drugi bufet i później około 6km technicznych odcinków, którymi dojeżdżamy do Bukowca. Kolejne 3km to utwardzone szutrowe i asfaltowe drogi, mijając Krogulec rozpoczyna się kilometrowy techniczny podjazd i następnie na 43km trzeci bufet. Kolejne 5km to szerokie utwardzone drogi. Na 26km podjazd w kierunku Zamkowej Góry, przed metą czekają jeszcze 4 krótkie techniczne zjazdy. Po wjeździe na ścieżkę rowerową do mety niecałe 2km , z czego 1,5 to odcinek asfaltowy. Ostatnie 300m to odcinek z Jelenia Góra Trophy Maja Włoszczowska MTB Race.