turn
Dystans FUN CLASSIC MEGA
+ E-BIKE
Godz. Startu 11.25 11.00 11.00
Rodzaj startu wspólny sektory sektory
Długość 19km 29km 52km
Przewyższenia 590m 860m 1350m
Stopień trudności
Trudność techniczna
Bufety na trasie 1 1 3
Bufet Meta tak tak tak
Limit wjazdu 20km-2h
(po limicie – zawodnik kierowany jest na  CLASSIC)
Zamknięcie trasy 16.30 16.30 16.30
Opis Pierwsze 3km to prawie cały czas do góry po asfalcie i kostke brukowej, następnie kilka technicznych podjazdów po kamieniach i szybki zjazd do Szczytnej.
FUN na 6km rozjeżdża się od pozostałych dystansów jadąc na wprost w kierunku Nowych Bobrownik, początkowo duktem leśnym, później asfaltem dojeżdża do bufetu (9km). Za bufetem 2,5km podjazdu i kolejne rozdzielenie się od pozostałych dystansów (również prosto). Od tego momentu do mety niemalże cały czas w dół – szczególnie należy uważać na 17km (techniczny ostry zjazd).
CLASSIC/MEGA po asfalcie w Szczytej zaczyna ponad 5km szutrowy podjazd pod Wolarz, następnie wzdłuż jego zbocza i Rudnika docieramy do kamienistego zjazdu czerwonym szlakiem turystycznym. Dojeżdżając do drogi utwardzonej skręcamy w prawo kontynuując zjazd aż do Nowych Bobrownik. Tutaj początkowo asfaltem (na jego zakończeniu bufet – 15km) następnie drogą leśną zaczynamy kolejny, tym razem 2,5km podjazd na zbocza Wolarza. Na 20km Rozjazd Classic/Mega
CLASSIC na rozjeździe jedzie prosto, od tego momentu do mety prawie cały czas w dół.
MEGA na rojeździe w prawo, i odtąd w większości utwardzonymi drogami, naprzemiennie dół (dwa razy zjeżdżamy do rzeki Bystrzyca) i góra (m.in. Biesiec, podjazd do Wieczności, na którym na 32km drugi bufet). Od Wieczności utrzymuje się tendencja w dół, wyjątek krótki podjazd Zajęczą Ścieżką (40km) i przed samą Polanicą za torem saneczkowym podjazd na rundkę na Piekielną Górę.

Podczas zawodów należy przestrzegać zasad ruchu drogowego i poruszać się zgodnie z obowiązującymi przepisami (jeździmy prawą stroną jezdni!!!)